Systémy VELUX ACTIVE with NETATMO a VELUX App Control mohou najít produkty VELUX (a vybrané produkty Somfy) pouze pomocí bezdrátového komunikačního protokolu io-homecontrol.
Horizontální markýzy nejsou kompatibilní.
DŮLEŽITÉ: Před zahájením instalace se ujistěte, že je dálkový ovladač nebo ovládací spínač VELUX správně spárován s produktem a plně funkční. Neresetujte bránu, dokud nezkontrolujete všechny následující kroky:
Použití dálkového ovladače s displejem a zpětnou vazbou (obousměrný):
1. Zkontrolujte, zda lze všechny produkty rozpoznané dálkovým ovladačem ovládat z místa, kde je umístěna brána.
– Pokud obdržíte odpověď „žádný kontakt“, přibližte se k produktu a zkuste to znovu – jakmile se to povede, přesuňte bránu do této pozice.
– Pokud obdržíte odpověď „nesprávný bezpečnostní klíč“, přečtěte si pokyny na dálkovém ovládači, jak získat nový a platný bezpečnostní klíč.
2. Zkontrolujte, zda máte „hlavní“ aktivační jednotku pro ovládání celé domácnosti nebo jednotlivých místností.
– Pokud máte „hlavní aktivační jednotku“, použijte ji vždy při registraci produktu.
– Pokud používáte aktivační jednotky pro individuální místnosti, začněte do aplikace přidávat produkty prvního dálkového ovládače a dokončete nastavení pouze u těchto produktů. Pokud chcete přidat zbývající produkty, přejděte do: Nastavení > Nainstalovat nové produkty > Přidat střešní okno > Další a postupujte podle pokynů v aplikaci. Poznámka: Pokyny dálkového ovládače se mírně liší, protože nyní během procesu připojujete bezpečnostní klíče.
3. Zkontrolujte, zda jste v aplikaci vybrali správnou možnost ovládání (jednosměrné aktivační jednotky najdete kliknutím na tlačítko „Mám jiné dálkové ovladače“).
4. Zkuste aplikaci zavřít a znovu ji otevřít. Tím zjistíte, zda máte nedokončenou instalaci. Pokud ano, dokončete instalaci.
Používáte ovládací spínač bez odezvy (jednosměrný) NEBO kombinaci dálkových ovladačů? (jednosměrné a obousměrné):
1. Zkontrolujte, zda je s vašimi produkty spárován obousměrný dálkový ovladač. Pokud ano, použijte jej při přidávání produktů do brány (viz výše).
2. Zkontrolujte, zda lze všechny produkty rozpoznané ovládacím spínačem ovládat z místa, kde je umístěna brána. Pokud produkt nelze ovládat, přibližte se blíže k produktu a zkuste to znovu – jakmile se to povede, přesuňte bránu do této pozice. V opačném případě se podívejte na pokyny k dálkovému ovladači, jak spárovat ovládací spínač s produktem.
3. Zkontrolujte, zda se produkt pohybuje sem a tam. Tím ověříte, že je registrace připravena, když stisknete tlačítko ozubeného kolečka (na starších dálkových ovladačích stiskněte tlačítko RESET) na ovládacím spínači. Pokud se produkt nepohybuje, zkuste znovu stisknout tlačítko ozubeného kolečka (na starších dálkových ovladačích stiskněte tlačítko RESET) na ovládacím spínači.
4. Zkontrolujte, zda jste v aplikaci vybrali správnou možnost ovládání (jednosměrné aktivační jednotky najdete kliknutím na tlačítko „Mám jiné dálkové ovladače“).
5. Zkuste aplikaci zavřít a znovu ji otevřít. Tím zjistíte, zda máte nedokončenou instalaci. Pokud ano, dokončete instalaci.
Pokud výše uvedené kroky nevyřeší problém, budete muset obnovit tovární nastavení produktů VELUX, které brána nenalezla. Mějte na paměti, že k obnovení továrního nastavení potřebujete fyzický přístup k produktu.
Po resetování produktu již nebude funkční žádná z předchozích aktivačních jednotek tohoto produktu. Proto je třeba znovu spárovat aktivační jednotku s produktem – pokyny k resetování produktu a následnému spárování aktivační jednotky najdete v pokynech k oknu/příslušenství.