Účinný marketing na internetu vyžaduje velké zkušenosti s používáním špičkových nástrojů v daném oboru. Ovládáte-li techniky jako Search Engine Marketing (SEM), Search Engine Optimization (SEO), marketing na sociálních sítích nebo propagace na sociálních sítích (jako YouTube, Instagram nebo Twitter), můžete být ve hře zvané on-line marketing na špici.
Pokud se ale jedná o globální značku jako VELUX, je řízení marketingových aktivit mnohem složitější.
Základní pravidla
Základní pravidlo lze shrnout tak, že obchodní značku VELUX můžete používat pouze tehdy, jestliže daná marketingová aktivita přímo souvisí s originálními výrobky značky VELUX nebo s produkty kompatibilními se střešními okny VELUX. Obchodní značku VELUX je zakázáno používat k podpoře návštěvnosti na stránkách, které propagují konkurenční nekompatibilní produkty.
Na této stránce jsou podrobně uvedena pravidla, která musíte jako prodejce výrobků VELUX dodržovat. Jestliže prodáváte kompatibilní i nekompatibilní produkty, používejte integrované odkazy vedoucí na další informace o omezeních použití produktů.